Friday, June 19, 2020

Treasure Found During Covid 19


코로나19로 인해 "집에 머물르라"는 정부 방침에 집에 있다 가까운 곳에 있는 공원이 생각나 운동하려 다니면서 자연을 알게됐네요.
During the stay home order with pandemic, we FOUND a park (we just did not see it) to use the trail for walk. It allowed us to discover the nature so close to us.


나무가 자라면서 중간에 활처럼 휘었네요.
Odd shaped tree trunk


전쟁기념비 옆에 있는 탱크
Tank next to the veterans memorial


다람쥐가 새집을 염탐하고 있네요.
A squirrel has his eyes on the bird nest.


누군가가 등산로 옆 작은 나무을 장식해 놓았네요. "새 시작에 제일 좋은 시간은 지금"이라네요.
Somebody decorated a small tree near the trail. It say,"The best time for new beginnings is NOW"










No comments:

Post a Comment